Autorizare unitate protejată

 

Beneficiu Autorizare unitate protejată
Instituție responsabilă ANDPDCA
Beneficiar SC, Instituție publică, ONG, Persoana Fizica Autorizata, Intreprindere individuala
Cerere / Formular tip Cerere pentru eliberarea autorizației, conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta procedură
Documente necesare

Dosarul va cuprinde următoarele documente:

  1. cerere pentru eliberarea autorizației , prevăzută în anexa nr. 2 la procedură.
  2. Acte privind înființarea și organizarea entității, în termen de valabilitate, pot fi, după caz:

a) act constitutiv/statut, act normativ/regulament de organizare și funcționare;

b) certificat de înregistrare în registrul comerțului, certificat de înscriere a persoanei juridice fără scop patrimonial în Registrul special eliberat de judecătorie;

c) certificat constatator din care să rezulte activitățile desfășurate și codurile Clasificării activităților din economia națională – CAEN aferente, precum și adresele punctelor de lucru, după caz;

d) actul din care reiese codul de înregistrare fiscală;

e) copie de pe cartea de identitate, autorizație/atestat/aviz de liberă practică, orice document care să ateste înscrierea într-o formă de organizare, pentru exercitarea profesiei în baza unei legi speciale.

 

Tabelul cu domeniul/domeniile de activitate și personalul angajat, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3 la procedură, și care cuprinde:

a) numele și prenumele persoanelor angajate;

b) timpul de lucru al fiecărui angajat (norma);

c) activitatea proprie a persoanei cu handicap/invalide gradul III, scurtă descriere, corelată cu activitățile din certificatul constatator;

d) domeniul/domeniile de activitate care face/fac obiectul autorizării;

e) locul desfășurării activității pentru care se solicită autorizația;

f) observații;

g) procentul de persoane cu handicap/invalide gradul III angajate;

h) procentul normei de lucru cumulate a persoanelor cu handicap/invalide gradul III angajate.

 

  1. Alte documente:

a) raport per salariat extras, după caz, din Registrul general de evidență a salariaților, pentru fiecare persoană cu handicap/invalidă gradul III, la data depunerii cererii de autorizare;

b) copii de pe contractele de muncă și fișele de post ale persoanelor cu handicap/invalide gradul III;

c) copii de pe documentele de încadrare în grad de handicap/invaliditate gradul III;

d) angajamentul reprezentantului legal al unității protejate de a informa ANDPDCA cu privire la modificările în urma cărora condițiile de autorizare nu mai sunt îndeplinite sau cu privire la modificări ale documentelor , în maximum 5 zile lucrătoare de la data producerii acestor modificări

Unde se depun documentele ANDPDCA
Metodă primire documente Dosar la ANDPDCA, prin Poștă, sau E-mail
Pași suplimentari
Timp legal de solutionare 30 de zile
Decizia de acordare a dreptului Autorizație unitate protejata
Dată limită depunere dosar Când este cazul
Legislație aferentă ORDINUL  ministrului muncii și protecției sociale nr. 1423/2020

You may also like...

Sari la conținut