Autorizare unitate protejată
Beneficiu | Autorizare unitate protejată |
Instituție responsabilă | ANDPDCA |
Beneficiar | SC, Instituție publică, ONG, Persoana Fizica Autorizata, Intreprindere individuala |
Cerere / Formular tip | Cerere pentru eliberarea autorizației, conform anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta procedură |
Documente necesare |
Dosarul va cuprinde următoarele documente:
a) act constitutiv/statut, act normativ/regulament de organizare și funcționare; b) certificat de înregistrare în registrul comerțului, certificat de înscriere a persoanei juridice fără scop patrimonial în Registrul special eliberat de judecătorie; c) certificat constatator din care să rezulte activitățile desfășurate și codurile Clasificării activităților din economia națională – CAEN aferente, precum și adresele punctelor de lucru, după caz; d) actul din care reiese codul de înregistrare fiscală; e) copie de pe cartea de identitate, autorizație/atestat/aviz de liberă practică, orice document care să ateste înscrierea într-o formă de organizare, pentru exercitarea profesiei în baza unei legi speciale.
Tabelul cu domeniul/domeniile de activitate și personalul angajat, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3 la procedură, și care cuprinde: a) numele și prenumele persoanelor angajate; b) timpul de lucru al fiecărui angajat (norma); c) activitatea proprie a persoanei cu handicap/invalide gradul III, scurtă descriere, corelată cu activitățile din certificatul constatator; d) domeniul/domeniile de activitate care face/fac obiectul autorizării; e) locul desfășurării activității pentru care se solicită autorizația; f) observații; g) procentul de persoane cu handicap/invalide gradul III angajate; h) procentul normei de lucru cumulate a persoanelor cu handicap/invalide gradul III angajate.
a) raport per salariat extras, după caz, din Registrul general de evidență a salariaților, pentru fiecare persoană cu handicap/invalidă gradul III, la data depunerii cererii de autorizare; b) copii de pe contractele de muncă și fișele de post ale persoanelor cu handicap/invalide gradul III; c) copii de pe documentele de încadrare în grad de handicap/invaliditate gradul III; d) angajamentul reprezentantului legal al unității protejate de a informa ANDPDCA cu privire la modificările în urma cărora condițiile de autorizare nu mai sunt îndeplinite sau cu privire la modificări ale documentelor , în maximum 5 zile lucrătoare de la data producerii acestor modificări |
Unde se depun documentele | ANDPDCA |
Metodă primire documente | Dosar la ANDPDCA, prin Poștă, sau E-mail |
Pași suplimentari | – |
Timp legal de solutionare | 30 de zile |
Decizia de acordare a dreptului | Autorizație unitate protejata |
Dată limită depunere dosar | Când este cazul |
Legislație aferentă | ORDINUL ministrului muncii și protecției sociale nr. 1423/2020 |