Acreditare furnizori de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă

Serviciu Acreditare furnizori de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă
Instituție responsabilă AJOFM/AMOFM
Beneficiar Furnizor
Cerere / Formular tip

Documente în anexele HG 277/2002

Model certificat de acreditare

Documente necesare
  1. Documente care dovedesc înregistrarea, în copie certificată de furnizor, după caz: a) autorizația pentru desfășurarea de activități independente;
    b) certificat de înregistrare emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului;
    c) certificat de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor;
  2. Actul constitutiv din care să rezulte că obiectul de activitate cuprinde serviciul pentru care se solicită acreditarea, în situația în care în documentul prevăzut la pct.1 nu este prevăzut obiectul de activitate, în copie certificată de furnizor;
  3. Documente care atestă eligibilitatea:a) acte doveditoare sau declarație pe propria răspundere a furnizorului, din care să rezulte că acesta nu a săvârșit infracțiuni în România sau, după caz, în statul de proveniență în legătură cu serviciile de ocupare pe care le prestează;
    b) acte doveditoare sau declarație pe propria răspundere a furnizorului, care să ateste că acesta nu se află în România ori după caz, în statul de proveniență în situația de insolvență, în procedură de executare silită, reorganizare judiciară, faliment, dizolvare, lichidare sau administrare specială, nu are activitățile prin care asigură acordarea serviciilor de ocupare suspendate ori restricții asupra acestora, nu există hotărâri judecătorești definitive de condamnare în legătură cu încălcarea legislației privind prestarea serviciilor de ocupare sau că nu se află în alte situații similare reglementate de lege;
  4. Documente care dovedesc capacitatea tehnică și managerială:a) documente care atestă situația juridică a spațiului în care prestează serviciul pentru care solicită acreditarea, în copie certificată de furnizor;
    b) declarație care conține informații privind baza materială prevăzută la art.3 lit.B, inclusiv dotările specifice, echipamentul tehnic și alte mijloace fixe pe care se angajează să le utilizeze pentru realizarea serviciului pentru care solicită acreditarea;
    c) declarație care conține informații privind descrierea serviciului oferit, respectiv modul de organizare și obiectivele stabilite, grupurile-țintă, asigurarea cu personal de specialitate;
    d) documente care atestă îndeplinirea condițiilor prevăzute la art.3 lit.C, în copie certificată de furnizor. Experiența în domeniul serviciului pentru care se solicită acreditarea se atestă prin: curriculum vitae-model european.
Unde se depun documentele AJOFM/AMOFM
Metodă primire documente Hârtie – la sediul agenției
Pași suplimentari
Timp legal de soluționare 30 de zile
Număr mediu de beneficiari  
Decizia de acordare a dreptului AJOFM/AMOFM
Legislație aferentă Legea nr.76/2002HG nr.277/2002

You may also like...

Sari la conținut