Beneficiu |
Ajutor financiar egal cu suma aferentă contribuției asiguratorii pentru muncă datorate de angajatori pentru absolvenții încadrați și menținuți |
Instituție responsabilă |
AJOFM/AMOFM |
Beneficiar |
Angajatorul |
Cerere / Formular tip |
- Cerere
- Tabel nominal
- Situație privind cuantumul sumei care face obiectul restituirii, reprezentând ajutorul financiar solicitat
|
Documente necesare |
- Adeverința emisă de angajator pe suport hârtie sau în format electronic cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat care să ateste menținerea raporturilor de muncă ori de serviciu pe perioada stabilită pentru a se putea acorda ajutorul financiar prevăzut la art. 84 ^ 1 din lege;
- Certificat de atestare fiscală, eliberat de instituția competentă, care să ateste că la data depunerii cererii angajatorul nu înregistrează debite provenind din neplata contribuțiilor sociale prevăzute de lege;
- Statele de plată, în copie certificată de angajator, care să prevadă distinct drepturile salariale ale absolvenților încadrați în condițiile art.80 din lege, ale căror raporturi de muncă sau de serviciu sunt menținute după îndeplinirea obligației prevăzute la art.83 alin.(1) din lege, pentru perioada de unu, respectiv 2 ani, precum și contribuțiile sociale datorate și/sau contribuția asiguratorie pentru muncă datorată de angajator pentru absolvenții respectivi și semnătura acestora.
Informații suplimentare pe siteul ANOFM, aici.
|
Unde se depun documentele |
AJOFM/AMOFM |
Metodă primire documente |
Dosar la AJOFM/AMOFM; Prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire; Prin fax; E-mail |
Pași suplimentari |
– |
Timp legal de soluționare |
45 de zile de la data depunerii documentelor |
Număr mediu de beneficiari |
|
Decizia de acordare a dreptului |
AJOFM/AMOFM |
Data limită pentru aplicare |
Oricând |
Data efectuării plății |
|
Legislație aferentă |
Legea nr.76/2002; HG nr.174/2002; HG nr.377/2002; Ordinul nr.342/2009 |