Notificarea AJOFM/AMOFM de către furnizorii de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de munca acreditați/notificați, cu excepția persoanelor fizice autorizate să desfășoare o activitate independentă și a furnizorilor stabiliți într-un alt stat membru al Uniunii Europene ori al Spațiului Economic European care prestează transfrontalier astfel de servicii pe teritoriul României, cu caracter temporar sau ocazional privind înființarea pe teritoriul României de filiale, sucursale ori alte sedii secundare ale căror activități intră în sfera de aplicare a regimului de acreditare

Serviciu Notificarea AJOFM/AMOFM de către furnizorii de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de munca acreditați/notificați, cu excepția persoanelor fizice autorizate să desfășoare o activitate independentă și a furnizorilor stabiliți într-un alt stat membru al Uniunii Europene ori al Spațiului Economic European care prestează transfrontalier astfel de servicii pe teritoriul României, cu caracter temporar sau ocazional privind înființarea pe teritoriul României de filiale, sucursale ori alte sedii secundare ale căror activități intră în sfera de aplicare a regimului de acreditare
Instituție responsabilă AJOFM/AMOFM
Beneficiar Furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă
Cerere / Formular tip

Anexa 1; Anexa 2; Anexa 3; Anexa 4

Documente necesare
  1. Documentul care atestă acreditarea sau autorizarea în statul de proveniență ori, după caz, în România, pentru prestarea serviciilor de ocupare prevăzute la art.2 alin.(1), a furnizorului care înființează respectiva filială, sucursală sau alt sediu secundar, eliberat de autoritatea competentă din statul membru respectiv sau, după caz, din România, în copie certificată de către furnizor, însoțit, după caz, de o traducere necertificată în limba română a acestui document;
  2. Actul de înregistrare la Oficiul National al Registrului Comerțului a filialei, sucursalei sau a altui sediu secundar, în copie;
  3. Acte doveditoare sau declarație pe propria răspundere a furnizorului, din care să rezulte că furnizorul care înființează respectiva filială, sucursală ori alt sediu secundar nu a săvârșit infracțiuni în legătură cu serviciile de ocupare pe care le prestează, precum și acte doveditoare sau declarație pe propria răspundere a furnizorului, care să ateste că acesta nu se află în situația de insolvență, în procedură de executare silită, reorganizare judiciară, faliment, dizolvare, lichidare ori administrare specială, nu are activitățile prin care asigură acordarea serviciilor de ocupare suspendate sau restricții asupra acestora, nu există hotărâri judecătorești definitive de condamnare în legătură cu încălcarea legislației privind prestarea serviciilor de ocupare ori că nu se află în alte situații similare reglementate de lege;
  4. Declarație pe propria răspundere a furnizorului, din care să rezulte îndeplinirea de către filială, sucursală sau de către orice alt sediu secundar înființat a criteriilor prevăzute la art.3.
Unde se depun documentele AJOFM/AMOFM
Metodă primire documente Dosar – la sediul agenției
Pași suplimentari
Timp legal de soluționare
Data limită depunere notificare Notificarea se depune cu 5 zile înaintea începerii activității de către furnizor
Legislație aferentă  Legea nr.76/2002; HG 277/2002

You may also like...

Sari la conținut