Notificarea agenției pentru ocuparea forței de muncă județeană, respectiv a municipiului București, de către furnizorii de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă din statele membre ale Uniunii Europene și din Spațiul Economic European acreditați sau autorizați în baza legislației statului de proveniența, privind prestarea, cu caracter permanent, în România, potrivit legii, de servicii de mediere a muncii pe piața internă (România) și/sau servicii de informare și consiliere profesională

Serviciu Notificarea agenției pentru ocuparea forței de muncă județeană, respectiv a municipiului București, de către furnizorii de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă din statele membre ale Uniunii Europene și din Spațiul Economic European acreditați sau autorizați în baza legislației statului de proveniența, privind prestarea, cu caracter permanent, în România, potrivit legii, de servicii de mediere a muncii pe piața internă (România) și/sau servicii de informare și consiliere profesională
Instituție responsabilă AJOFM/AMOFM
Beneficiar Furnizor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forței de muncă
Cerere / Formular tip Anexa 1; Anexa 2; Anexa 3; Anexa 4
Documente necesare
  1. Documentul care atestă acreditarea sau autorizarea furnizorului în statul de proveniență pentru prestarea serviciilor de ocupare prevăzute la art.2 alin.(1), eliberat de autoritatea competentă din statul membru respectiv, în copie certificată de către furnizor, însoțit de o traducere necertificată în limba română a acestui document;
  2. Certificat de cazier judiciar sau document echivalent, eliberat de autoritatea emitentă din statul membru de stabilire, în copie certificată de către furnizor, însoțit de o traducere necertificată în limba română;
  3. Certificat de cazier fiscal sau document echivalent, eliberat de autoritatea emitentă din statul membru de stabilire, în copie certificată de către furnizor, însoțit de o traducere necertificată în limba română;
  4. Actul de înregistrare la Oficiul Național al Registrului Comerțului, în copie;
  5. Acte doveditoare sau declarație pe propria răspundere a furnizorului, care să ateste că acesta nu se află în statul de proveniență în situația de insolventă, în procedură de executare silită, reorganizare judiciară, faliment, dizolvare, lichidare ori administrare specială, nu are activitățile prin care asigură acordarea serviciilor de ocupare suspendate sau restricții asupra acestora ori că nu se află în alte situații similare reglementate de lege.
Unde se depun documentele AJOFM/AMOFM
Metodă primire documente Dosar – la sediul agenției
Pași suplimentari
Timp legal de soluționare  
Data limită depunere dosar  Notificarea se depune cu 5 zile înaintea începerii activității de către furnizor
Legislație aferentă Legea nr.76/2002; HG 277/2002

You may also like...

Sari la conținut