Prima de încadrare

Beneficiu Prima de încadrare
Instituție responsabilă AJOFM/AMOFM
Beneficiar Șomerul înregistrat
Cerere / Formular tip Cerere tip – Anexa 11
Angajament – Anexa 13
Documente necesare
  1. Actul de identitate al persoanei solicitante – original și copie xerox
  2. Contract de muncă, cu precizarea locului de muncă unde persoana urmează să își desfășoare activitatea – original și copie xerox
  3. Declarație pe propria răspundere a angajatorului din care să rezulte că în ultimii 2 ani acesta nu a mai fost în raporturi de muncă sau de serviciu cu persoana respectivă;
  4. Declarație pe propria răspundere a angajatorului din care să rezulte că în ultimii 2 ani persoana angajată nu a mai fost în raporturi de muncă sau de serviciu cu alți angajatori la care calitatea de administrator / asociat este deținută de una sau mai multe persoane fizice sau juridice care au calitatea de administrator/ asociat la angajatorul la care se realizează încadrarea în muncă;
  5. Declarație pe propria răspundere a absolvenților licențiați ai facultăților de medicină, medicină dentară și farmacie din care să rezulte că la data solicitării primei de mobilitate prevăzute la art. 74 din lege nu au promovat concursul național de rezidențial pe locuri sau pe posturi în condițiile legii, după caz;
  6. Declarația pe propria răspundere a angajatorului absolvenților instituțiilor de învățământ din care să rezulte că nu are obligația, potrivit legii, de a angaja persoana din această categorie, după caz;
  7. Declarație pe proprie răspundere a persoanei solicitante din care să rezulte că nu deține în proprietate sau coproprietate o locuința în localitatea în care se încadrează în muncă sau în localitățile învecinate acesteia, atât ea cât și soțul/soția, copii aflați în întreținere.
  8. Declarația angajatorului cât și a persoanei solicitante din care să rezulte că angajatorul sau autoritatea administrației publice locală nu asigură transportul și nu suportă cheltuielile aferente.

Mai multe informații pe siteul ANOFM, aici.

Unde se depun documentele AJOFM/AMOFM
Metodă primire documente Hârtie – la sediul agenției; Prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire; Prin fax sau e-mail
Pași suplimentari
Timp legal de soluționare 30 de zile
Număr mediu de beneficiari 1070 persoane în 10 luni 2019
Decizia de acordare a dreptului AJOFM/AMOFM
Data limită pentru aplicare Când este cazul
Data efectuării plății  
Legislație aferentă Legea nr.76/2002HG nr.174/2002; HG 377/2002

You may also like...

Sari la conținut