Beneficiu |
Prima de inserție |
Instituție responsabilă |
AJOFM/AMOFM |
Beneficiar |
Absolventul |
Cerere / Formular tip |
Cerere tip – Anexa 23 Angajament – Anexa 13 |
Documente necesare |
- Actul de identitate al absolventului, în copie;
- Actul de absolvire a instituției de învățământ, în copie;
- Actul în baza căruia absolventul a fost încadrat în muncă, în copie;
- Declarație pe proprie răspundere a absolventului ca la data absolvirii studiilor și în perioada cuprinsa intre aceasta data și încadrarea în munca nu a avut raporturi de munca sau de serviciu, precum și ca în perioada cuprinsă între data absolvirii și data solicitării dreptului nu a fost admis în unul dintre nivelurile de învățământ, conform prevederilor legale;
- Declarație pe proprie răspundere a angajatorului din care sa rezulte ca în ultimii doi ani acesta nu a mai fost în raporturi de munca sau de serviciu cu persoana respectiva, cu excepția situației în care, pentru persoanele respective, acești angajatori au încheiat contracte individuale de munca pe perioada vacanțelor în condițiile Legii nr.72/2007, precum și că nu are obligația, potrivit legii de a o angaja.
Mai multe informații pe siteul ANOFM, aici.
|
Unde se depun documentele |
AJOFM/AMOFM |
Metodă primire documente |
Hârtie – la sediul agenției; Prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire; Prin fax sau e-mail |
Pași suplimentari |
– |
Timp legal de soluționare |
30 de zile |
Număr mediu de beneficiari |
1116 persoane (10 luni 2019 ) |
Decizia de acordare a dreptului |
AJOFM/AMOFM |
Data limită pentru aplicare |
Când este cazul |
Data efectuării plății |
|
Legislație aferentă |
Legea nr.76/2002; HG nr.174/2002; HG 377/2002 |