Prima de inserție

Beneficiu Prima de inserție
Instituție responsabilă AJOFM/AMOFM
Beneficiar Absolventul
Cerere / Formular tip Cerere tip – Anexa 23
Angajament – Anexa 13
Documente necesare
  1. Actul de identitate al absolventului, în copie;
  2. Actul de absolvire a instituției de învățământ, în copie;
  3. Actul în baza căruia absolventul a fost încadrat în muncă, în copie;
  4. Declarație pe proprie răspundere a absolventului ca la data absolvirii studiilor și în perioada cuprinsa intre aceasta data și încadrarea în munca nu a avut raporturi de munca sau de serviciu, precum și ca în perioada cuprinsă între data absolvirii și data solicitării dreptului nu a fost admis în unul dintre nivelurile de învățământ, conform prevederilor legale;
  5. Declarație pe proprie răspundere a angajatorului din care sa rezulte ca în ultimii doi ani acesta nu a mai fost în raporturi de munca sau de serviciu cu persoana respectiva, cu excepția situației în care, pentru persoanele respective, acești angajatori au încheiat contracte individuale de munca pe perioada vacanțelor în condițiile Legii nr.72/2007, precum și că nu are obligația, potrivit legii de a o angaja.

Mai multe informații pe siteul ANOFM, aici

Unde se depun documentele AJOFM/AMOFM
Metodă primire documente Hârtie – la sediul agenției; Prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire; Prin fax sau e-mail
Pași suplimentari
Timp legal de soluționare 30 de zile
Număr mediu de beneficiari 1116 persoane (10 luni 2019 )
Decizia de acordare a dreptului AJOFM/AMOFM
Data limită pentru aplicare Când este cazul
Data efectuării plății  
Legislație aferentă Legea nr.76/2002HG nr.174/2002; HG 377/2002

You may also like...

Sari la conținut