Beneficiu |
Rambursări de cheltuieli |
Instituție responsabilă |
CTP (Casa Teritorială de Pensii) |
Beneficiar |
Asigurat – victima unui accident de muncă/boală profesională |
Cerere / Formular tip |
Cerere – anexa 15 |
Documente necesare |
- Proces verbal de cercetare accident de munca/ FIAM sau BP2,
- Facturi sau alte documente din care să rezulte tipul cheltuielilor efectuate;
- Declarația pe propria răspundere a angajatorului sau a persoanei care a solicitat rambursarea, după caz, din care trebuie să reiasă caracterul de urgentă al transportului, mijlocul de transport utilizat, precum și descrierea împrejurărilor care au impus utilizarea altor mijloace decât a celor uzuale pentru salvarea victimei accidentului de muncă.
|
Unde se depun documentele |
CTP (Casa Teritorială de Pensii) sediu angajator sau domiciliu asigurat |
Metodă primire documente |
Hârtie/ Online |
Pași suplimentari |
CTP (Casa Teritorială de Pensii) identifică în baza de date proprie dacă asiguratul este înregistrat cu accident de munca/ boală profesională. Dacă nu se găsesc înregistrări în baza de date se solicita documentul de la inspectoratul teritorial de munca. CJP verifica declarația D112 |
Timp legal de soluționare |
|
Număr mediu de beneficiari |
160 – actualizat decembrie 2019 |
Decizia de acordare a dreptului |
CTP (Casa Teritorială de Pensii) |
Data limită pentru aplicare |
|
Data efectuării plății |
După soluționarea dosarului |
Legislație aferentă |
Legea nr. 346/2002 , Ordinul 450/2006 |