Rambursări de cheltuieli

Beneficiu Rambursări de cheltuieli
Instituție responsabilă CTP (Casa Teritorială de Pensii)
Beneficiar Asigurat – victima unui accident de muncă/boală profesională
Cerere / Formular tip Cerere – anexa 15
Documente necesare
  1. Proces verbal de cercetare accident de munca/ FIAM sau BP2,
  2. Facturi sau alte documente din care să rezulte tipul cheltuielilor efectuate;
  3. Declarația pe propria răspundere a angajatorului sau a persoanei care a solicitat rambursarea, după caz, din care trebuie să reiasă caracterul de urgentă al transportului, mijlocul de transport utilizat, precum și descrierea împrejurărilor care au impus utilizarea altor mijloace decât a celor uzuale pentru salvarea victimei accidentului de muncă.
Unde se depun documentele CTP (Casa Teritorială de Pensii) sediu angajator sau domiciliu asigurat
Metodă primire documente Hârtie/ Online
Pași suplimentari CTP (Casa Teritorială de Pensii) identifică în baza de date proprie dacă asiguratul este înregistrat cu accident de munca/ boală profesională. Dacă nu se găsesc înregistrări în baza de date se solicita documentul de la inspectoratul teritorial de munca. CJP verifica declarația D112
Timp legal de soluționare  
Număr mediu de beneficiari 160 – actualizat decembrie 2019
Decizia de acordare a dreptului CTP (Casa Teritorială de Pensii)
Data limită pentru aplicare  
Data efectuării plății După soluționarea dosarului
Legislație aferentă Legea nr. 346/2002 , Ordinul 450/2006

You may also like...

Sari la conținut