Stimulentul financiar lunar pentru încadrarea în muncă a elevilor și studenților pe perioada vacanțelor

Beneficiu Stimulentul financiar lunar pentru încadrarea în muncă a elevilor și studenților pe perioada vacanțelor
Instituție responsabilă AJOFM/AMOFM
Beneficiar Angajatorul
Cerere / Formular tip Cerere tip
Convenție
Tabel nominal
Documente necesare
  1. Adeverinţa eliberată de instituţia de învaţamânt prin care se atestă că persoana are statut de elev sau, după caz, de student şi urmează cursurile într-o instituţie de învăţământ de stat sau particular, înfiinţată potrivit legii, cuprinzând şi precizarea expresă a perioadei de vacanţă;
  2. Actul de identitate al elevului sau studentului, în copie;
  3. Copia contractului de muncă prevăzut la art.2, încheiat cu respectarea condiţiilor de vârstă şi a regimului legal al muncii tinerilor, înregistrat, după caz, la inspectoratul teritorial de muncă, conform prevederilor legale;
  4. Declaraţie pe propria răspundere a angajatorului, din care să rezulte că angajatorul nu se regăseşte în una dintre situaţiile prevăzute la art.3 alin.(2) din norme (art.4 alin.(2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.72/2007, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.726/2007.

Mai multe informații pe siteul ANOFM, aici.

Unde se depun documentele AJOFM/AMOFM
Metodă primire documente Dosar – la sediul agenţiei
Pași suplimentari
Timp legal de soluționare  
Număr mediu de beneficiari 814 persoane (10 luni 2019) – actualizat decembrie 2019
Decizia de acordare a dreptului AJOFM/AMOFM
Data limită pentru aplicare Când este cazul
Data efectuării plății Se acordă cu 1 a lunii următoare lunii în care se încheie convenția
Legislație aferentă Lege 72/2007; HG 726/2007

You may also like...

Sari la conținut